ویپ چیست و چرا باید از Voip و سانترال استفاده کنیم ؟
نوشته شده توسط : ساحل

ویپ چیست : چه بسا شما هم کلمه های همانند Vopi , سانترال را شنیده باشید در این مقاله قصد داریم به طور کامل این دو را شرح دهیم و به این نتیجه برسیم که چرا باید از سیستم سانترال ویپ در محل شغل و دفتر خویش بهره‌گیری نماییم . با تک دیت همراه باشید .

Voip در تمامی شرکت ها و داتر پیشه باره بهره‌گیری پیمان گرفته است چه بسا قبل از خواند این مقاله ندانید که معنی این واژه چیست ولی اگر مخفف این کلمه را بدانید احتمالاً بتواند استعمال این تکنولوژی را بدانید . VoIP مخفف کلمه ی Voice over IP هست یعنی انتقال صدا از طریق بستر شبکه . این بدین معنی خواهد بود شکه شما ما میتوانید با به کارگیری VoIP کاری کنید که تماس های صوتی خود را از راه شبکه سپریدن دهید و سایر نیازی به پرداخت هزینه به مخابرات برای خدمات تلفنی نیست .

مثال : تصور کنید یک اداره یا سازمانی شعب مختلفی در سراسر مملکت دارد که باید با هم در ارتباط باشند ، در این صورت اکر بخواهند از سیستم تلفنی معمولی برای برقراری بستگی استفاده کنند خرج قبض های پرداختی بسیار افازیش پیدا خواهد کرد در این صورت ویپ تاسیس میکنیم . برای هر شعبه چندی شماره ساخته میشود و برآیند اینکه ارتباط این شعبه ها از طریق ویپ Voip سپریدن میشود و هزینه اضافی به مخابرات بابت تماس های داخلی کمپانی پرداخت نمیشود .

چرا از VOIP استفاده کنیم؟

البته نا کفته نماند که میتوان با به کارگیری نرم افزارهایی که برای گوشی های هوشمند و راه اندازی سرور Elastix این بستگی رو در خارج از شبکه داخلی هم بر پیمان کرد که در این حالت سرور Elastix باید از ISP یک Gateway گرفته باشد تا تماس از راه اینترنت انجام شود ، این تکنولوژی همانند تماس هایی که در بستر اینترنت اتمام میشود مشابه اسکایپ و واتس اپ بدون خرج خواهد بود .

در پیوسته برتری تاسیس Voip را شرح خواهیم عدل :

1- تفریق خرج های تلفنی و عدم پرداخت پول به مخابرات
2- ارتباط ازطریق بستر شبکه اتمام می شود و نیازی به کابل کشی نیست .
3-امکان برقراری کنفرانس ، ممکن است برخی مواقع احتیاج باشد چند نفر از چند جای گوناگون همهنگام با هم دیگر صحبت کنند ، این پیشه از طریق ویپ به راحتی امکان پذیر است .
4- امکان مدیریت تماس ها به صورت متمرکز و کاهش کاغذ بازی های روزانه

و …..

امکاناتی که VoIP در پسندیدن ما میگذارد :

1- امکان ساخت و ارائه عدد های درونی به شمار بالا
2- امکان ضبط مکالمه
3- امکان گرفتن پیام صوتی
4- امکان راه اندازی رسته انتظار برای تماس گیرنده ها
و …

برای خدمات نصب و راه اندازی Voip و سانترال با تک دتیا تماس حاصل کنید میزبان صدای گرم شما خواهیم بود





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: